Daisypath Graduation tickers

Daisypath Graduation tickers

Monday, April 25, 2011

EXAM MOOD ^_^ (Part 2)

Yeahh...baru setengah jam berlalunya exam aku yang kedua..Hari nie subjek aku exam ialah hafazan al-Quran..

Huhu...tak tahu la den nak kabo ae..(hehehe).alhamdulillah, soalan satu (yang wajib tue boleh lah aku jawab). 

Soalan lain2, wallahualam. Susah sikit kot nak ingat..balik2 ayat same je kua dari otak aku nie...hm da lepas paper tue..

Walau cmane pun, hafalan tue kena gak aku teruskan seperti mana yang ustaz aku pesan..aku ngafal nie tak boleh semata2 nak exam je.. 

Sebagai Muslim, kite memang di galakkan untuk membaca al-Quran..basahilah lidah kita dengan ayat2 Allah, zikrullah dan sebagainya. 

Hari nie setakat nie je entry saya dapat taep..maklum la..nak kena teruskan untuk paper2 akan datang..yang lepas tue, biarkan lepas..tawakal sahaja merupakan jalan yang baek setelah kite berusaha. 

Apa yang penting sekali, panjatkan doa pohon kepada Nya...kerana Dia lah yang lebih berhak menentukan segalanya...InsyaAllah.Amin. *_^

No comments:

 

.......~!N! KE$@H AKU~........ Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by New Baby Shop