Daisypath Graduation tickers

Daisypath Graduation tickers

Saturday, August 13, 2011

wink... ^_*

Hai...
lame rasenye kite x bersua kan...abes je study bulan mei mse tue, trus aku x update blog nie..
hmm...mlas nak bukak blog..xbpe ade idea yg nak aku coret kan..
Tapi mlam nie aku nak cter serba skit perjalanan hidup aku selepas abes study..
lepas jer abes study mse tue..aku abeskan mse lepak kat umah...aku malas nak cri keje sebab byak event yang aku kena lalui..lgi pun mse tue nak blek kg..xkan la bru keje da nak mnx cuti kan..so, sebb tue la aku xkeje pape lepas tue..
tpi awal bulan 8 @ bulan rmadan nie aku ade rezeki utk mncri pglaman bkerja..wlaupun aku cume bkrja selam 1 mggu..aku rase tue da ckup utk aku mnmbahkan lgi pglaman aku yg x seberapa nie..
kerjaya yg aku lalui mybe xbrape sesuai utk aku..

No comments:

 

.......~!N! KE$@H AKU~........ Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by New Baby Shop