Daisypath Graduation tickers

Daisypath Graduation tickers

Thursday, April 21, 2011

emmm...

Nape la time da nak dekat exam nie..mule la aku trgat benda2 yg sedih nie..Aku da lame cube lupekan slow2..tapi sekali-sekala benda nie mesti dtg singgah kat fikiran aku..mood lagu nie pon aku bru tukaw sempena luahan hati aku nie.. Aku rindu kat dia..tapi aku xle rindu cam dulu.keadaan sekarang nie da xsme cam dulu..aku kena bangkit..sebelum nie boleh je. Yang aku paling risau, kalau dok umah..banyak sangat kenangan kat rumah tue..tiap kali balek, aku x nafikan yang aku sentiasa berfikir tentang dia..Ya Allah, kuatkanlah hamba-Mu ini..aku xle mengalah atau layan perasaan aku nie sangat..da nak peksa nie bese la kalau dugaan atau ujian tue datang..sumer tue hanya nak menguji tahap keimanan aku. 
To be continued...

No comments:

 

.......~!N! KE$@H AKU~........ Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by New Baby Shop