Daisypath Graduation tickers

Daisypath Graduation tickers

Thursday, April 21, 2011

Penat a.k.a Tired

Aku sekarang nie dalam mood penat sangat2...hahaha. penat2 nie pun sempat lagi aku post entri baru nie.. maklumla kononnya leh gak aku luahkan ape yang terpendam kat hati aku nie..
wahhh...hari nie aku bangun lambat lagi...(subuh aku asek subuh gajah je)..hmmm bile la ko nak ubah wahai kaka farah? hohoho...bangun je tido, aku wat macam sumer orang wat la..bangon pagi, gosok gigi, mandi dan bagai2 lagi...sempat la qada' solat dulu sebelum iron baju tuk pergi library. Bese la minggu study week, mase aku banyak abeskan kat library nie jela..Rumate aku la pembakar semangat aku tuk bangun pagi2 buta n then siap2 tuk pergi library,. hari nie aku kena uruskan dulu cop2 pengesahan penjelasan hutang yang diminta oleh U aku nie tuk sumer mahasiswa/wi yang bakal bergelar graduan x lame lagi..(hmm x sabaw asenyer nak genggam segulung ijazah). Awal2 aku kena pergi ke pejabat akedemik tuk amek sumer borang2 yang berkaitan. borang2 tue terdiri daripada borang transkrip penuh utk lepas grad tuk apply keje nanti. lagi satu adalah borang2 selesai hutang.Dari pagi ke petang aku uruskan benda2 nie sumer..nak kena g akedemik, library, pejabat asrama,pejabat bendahari n the pejabat akedemik balik lastly pejabat asrama balik..wahhh...sungguh2 penat sayer rase.
dok rok bewaser bak orang terengganu kate..aku pon xtaw betul ke tak ejaan aku nie..hehehe..entam kromo je la. Kul 4 gak baru aku siap wat sumer2 nie..thanks to dax2 law batch rumate aku..kowang sumer d best..walaupun aku x bape kenal sangat separuh dari dowang, tpi dowang okey ngan aku..maklum la aku kan akk...hahaha
balik je dari libraray nie, aku nak solat jap...hmmm...petang nie nak pergi pasor malam ke tak pun aku xtaw.. macam penat je badan nie..ngantok pon yek gak..tapi kena than..lawan sikit sifat2 nie.. Maklum la kan, nak berjaya nie kena bersusah payah dulu..da bersusah2, baru leh rase kemanisan nya..taj gitu cik hana n cik chuek?? (hehehe...nie aku tuju tuk kaka yang rajen menjenguk blog aku yang macam budax2). Malam nie nak xnak, kena gak kuatkan semangat...banyak lagi aku x bace yokkk...
usaha2,..jangan malas ngat taw.. lagi bape bulan je nie...eh cipal2, lagi bpe hari je pon yang tinggal...angah mesti boleh punyer...ingat pesan mak abah kat umah... 
pastikan grad kali nie berbaloi2 selamer mane usaha dan pengorbanan aku tuk beberapa tahun belajar kat unisza nie...
bersama2lah kawan2 sumer kite kecapi kejayaan di sebalik usaha dan penat lelah kite selamer nie.

*ejaan salah silap,harap dimaafkan..malas nak cek2 nie...hehehe

No comments:

 

.......~!N! KE$@H AKU~........ Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by New Baby Shop